Biuro Rachunkowe „DIAMAX“ to Twoje biuro kadr i płac

Zakres naszych usług w obrębie płac obejmuje:

  • sporządzanie list płac zawierających wszystkie pozycje wynagrodzeń (płace zasadnicze, premie, dodatki itp.)
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • rozliczanie podatku dochodowego pracowników, w tym sporządzanie informacji rocznych o uzyskanych dochodach (PIT-8A, PIT-11, PIT-40)
  • kompleksową obsługę rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych oraz wyrejestrowań
  • sporządzanie raportów RMUA
  • wystawianie zaświadczeń Rp7
  • sporządzanie zaświadczeń do ZUS, dotyczących wypłat zasiłków chorobowych po rozwiązaniu stosunku pracy
  • sporządzanie korekty do ZUS
  • przygotowywanie dokumentów dla organów kontrolujących, jak i wyjaśnień ewentualnych rozbieżności oraz dokonywanie stosownych korekt (w związku kontrolą ZUS i Urzędu Skarbowego)
  • rozliczenia z PFRON

Biuro Rachunkowe „DIAMAX“ może być Twoim działem kadr!

Oferujemy następujące usługi kadrowe:

  • prowadzenie akt personalnych pracowników
  • doradztwo w zakresie rozliczeń świadczeń pieniężnych i pozapieniężnych dla pracowników (deputaty, używanie służbowych samochodów, abonamenty medyczne itp.)
  • bieżące raportowanie wykorzystania urlopów przez poszczególnych pracowników
  • monitoring terminarza badań okresowych pracowników
  • monitoring terminów obligatoryjnych szkoleń BHP pracowników Twojej firmy
  • współpracę z firmą szkoleniową BHP

Przerzuć na nas obowiązek prowadzenia wszelkiej dokumentacji kadrowej Twojej firmy. Opieką obejmiemy zarówno regulaminy wynagradzania i premiowania, korzystania ze sprzętu firmowego, jak i regulacje dotyczące zasad premiowania.

„DIAMAX“ to gwarancja rzetelnej, fachowej obłsugi – zawsze w zgodzie z obowiązującymi regulacjami Kodeksu Pracy i zasadami rozliczeń podatkowych.

Zapytaj o darmową wycenę usług








* - pole wymagane