Biuro Rachunkowe „DIAMAX“ to Twoje biuro kadr i płac
Zakres naszych usług w obrębie płac obejmuje:
- sporządzanie list płac zawierających wszystkie pozycje wynagrodzeń (płace zasadnicze, premie, dodatki itp.)
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
- rozliczanie podatku dochodowego pracowników, w tym sporządzanie informacji rocznych o uzyskanych dochodach (PIT-8A, PIT-11, PIT-40)
- kompleksową obsługę rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych oraz wyrejestrowań
- sporządzanie raportów RMUA
- wystawianie zaświadczeń Rp7
- sporządzanie zaświadczeń do ZUS, dotyczących wypłat zasiłków chorobowych po rozwiązaniu stosunku pracy
- sporządzanie korekty do ZUS
- przygotowywanie dokumentów dla organów kontrolujących, jak i wyjaśnień ewentualnych rozbieżności oraz dokonywanie stosownych korekt (w związku kontrolą ZUS i Urzędu Skarbowego)
- rozliczenia z PFRON
Biuro Rachunkowe „DIAMAX“ może być Twoim działem kadr!
Oferujemy następujące usługi kadrowe:
- prowadzenie akt personalnych pracowników
- doradztwo w zakresie rozliczeń świadczeń pieniężnych i pozapieniężnych dla pracowników (deputaty, używanie służbowych samochodów, abonamenty medyczne itp.)
- bieżące raportowanie wykorzystania urlopów przez poszczególnych pracowników
- monitoring terminarza badań okresowych pracowników
- monitoring terminów obligatoryjnych szkoleń BHP pracowników Twojej firmy
- współpracę z firmą szkoleniową BHP
Przerzuć na nas obowiązek prowadzenia wszelkiej dokumentacji kadrowej Twojej firmy. Opieką obejmiemy zarówno regulaminy wynagradzania i premiowania, korzystania ze sprzętu firmowego, jak i regulacje dotyczące zasad premiowania.
„DIAMAX“ to gwarancja rzetelnej, fachowej obłsugi – zawsze w zgodzie z obowiązującymi regulacjami Kodeksu Pracy i zasadami rozliczeń podatkowych.